Translate

maandag 17 augustus 2015

Titov pas

Chodzimy tez czasami w gory. Tzn moi znajomi chodza czesto i wspinaja sie na cztero tysiaczniki, ale ja musze jeszcze potrenowac wiec chodze z nimi niekiedy kiedy wchodza na troche nizsze gorki.
Tymrazem wybierali sie nad jezioro wiec tez poszlam. Ale po drodze spotkali jakiegos znajomego ktory szedl na TITOV PAS wiec zmienilismy kierunek i odlozylismy jezioro na Inny raz.
Oj bylo ciezko, oni wszysycy wytrenowani i ja jedna bedna za nimi.Ale dalam rady, weszlam na 3676m nad poziomem morza oczywiscie!

***

Soms gaan we ook de bergen in, ik bedoel mijn vrienden gaan wel regelmatig en klimmen 4 000 m op en meer maar ik moet nog trainen daarvoor daarom ga ik alleen als hun wat kleinere bergjes op klimmen .
De bedoeling was om naar een meer in de bergen te gaan maar onderweg kwamen we een bekende tegen en hij heeft ons overtuigd om andere kant op gaan. Dus we hebben het meertje voor een andere keer gelaten.
Het was echt zwaar! hun allemaal top in form en ik alleen achter hun me best te doen om ze bij te houden. Maar het is mij gelukt! Ik ben op de 3676m op geklommen boven het zee niveau.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten